Voda Muda Labudovih i Crnopac, 25.-27. listopad 2013.

Proljetne temperature i dobra prognoza za vikend - izbor nije bio težak, idemo na Crnopac. Petak, 25.listopada, predvečer se okupljamo u Radniću i nakon ispijenih pivkana tri su mušketira (Dalibor Jirkal, Stipe Tutiš i Dalibor Kušić) spremna za vikend s fantastičnom petorkom i mladim nadama „Shallow cavinga“ (Eva Fućak, Anna Pleadin, Kristina Koret, Lea Kuhta i Dina Šimunović). Veselo društvance ispraćeno Burazovim jaukanjem što ne ide s nama, kreće put Crnopca.

Uz povremena zaustavljanja stižemo na parking kod Kite Gaćešine nešto iza ponoći, gdje nas uz vatru dočekuju pripadnici HGSS-a koji su taj vikend imali završnu vježbu speleotečaja u Kiti. Oko 1:30h, nakon ugrijavanja, kratkog druženja i prepakiravanja klope i opreme s teškim ruksacima krećemo prema logoru na Jami vjetrova. Do logora stižemo oko 2:30h i druženje nastavljamo do malo manje sitnih jutarnjih sati.

U subotu je buđenje krenulo oko 9:30h, a nastavilo se do podneva. U ranim popodnevnim satima Stipe i Dado K. kreću u Muda labudova na dubinu od cca 520m kako bi prikupili uzorke vode. Dado J. hrabro ostaje u logoru sa ženskim dijelom ekipe. U pomoć mu kasnije stiže i prijatelj Neno iz Bibinja, pa su hrabri mladići odlučili odvesti žene u šetnju stazom Malog princa. Krenuli smo iz logora u 15:30h. Putem skrećemo i penjemo se na Bili kuk. Uz povike sreće i uživanje u pogledu na okolne grebene kratko odmaramo i nastavljamo prema Malom princu. U šetnji se spuštamo do Zdenkove jame obnoviti zalihe vode koje nosimo sa sobom. Mali princ nas oduševljava i ostavlja bez daha. Prilikom povratka u logor po putu skupljamo granje za vatru i u logor stižemo u 19:30h. Dina i Kristina hrabro navlače kordure i kreću u Jamu vjetrova po vodu, dok se ostali zabavljaju loženjem vatre i pripremom roštilja za večeru. Nakon večere, družimo se i grijemo uz vatru do sitnih sati. Dok smo mi uživali u ljepotama površine Velebita, Stipe i Dado K. su nosili kuhala, plin i nešto hrane na 1. bivak u Mudima, kuhali čaj i pregledavali liniju i opremu ... Opremili su zadnji komadić od ulaska u meandar prema starom dnu i spustili se do mjesta na kojem su uzeli uzorke vode. Po povratku u bivak 1 ispija se još koja šalica čaja i dečki su spremni za izlazak. Sa sobom odnose uzorke vode, jedno kuhalo i nešto smeća. Uz uspješno izbjegavanje bliskog susreta s puhovima dolaze u logor u ranim jutarnjim satima, odnosno oko 3 ujutro. Time je glavni posao odrađen i veselje se moglo nastaviti.

Nedjelju započinjemo ispijanjem kave i doručkom, uz uživanje u laganom povjetarcu i suncu. Dok se Lea spušta u Jamu vjetrova po vodu i krstiti novu korduru, ostali se lagano primaju pospremanja logora za zimski dio godine. Skupljamo stvari, spremamo opremu i oko 15:30h krećemo prema parkingu kod Kite. U 16:45h potrpani smo u kombi i krećemo put Zagreba nam grada. Uz stajanje u „Kralju Zvonimiru“, u Zagreb stižemo oko 20:30h.

Krenuli smo u Muda, neki su i bili u Mudima, drugi su razvijali nove vještine „rekognosciologiju“ i „Shallow caving“, te upoznavali čari Malog princa. Sve u svemu, sretni i zadovoljni veselimo se ponovnom susretu s dragim nam Crnopcem.

Nalazite se ovdje: Početna stranica / Aktivnosti / Izvještaji / Voda Muda Labudovih i Crnopac, 25.-27. listopad 2013.